عمومی

عمومی وردپرس

عمومی

عمومی وردپرس

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما انسان ها به طور معمول یک سوم از عمر خود را ذرخواب می گذارنیم برای همین کیفیت و نحوه انجام آن بسیار اهمیت دارد. خواب مهم ترین چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا در روز انرژی داشته باشید و بتوانید به کارهای روزانه خود برسید. این روزها ثابت شده است که استفاده از تشک مناسب می تواند در این زمینه به شما کمک کند. به همین علت شناخت مشخصات تشک طبی و تشخیص آن می تواند به شما کمک شایسته ای بکند.

محصولات خواب

واقعیتی که وجود دارد این است که دنیای محصولات خواب بسیار فریبنده است و افراد زیادی بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه قصد خرید تشک دارند.همه ی افرادی که روزها به تلاش می پردازند، قصد دارند که شب ها در یک جای نرم و گرم سر خود را بگذارند و بخوابند! اگر شما هم دوست دارید که یک خواب رویایی داشته باشید تا روزها را با راحتی بیشتری سپری کنید، توصیه می کنم که از محصولات خواب با کیفیت استفاده کنید.

شما باید یک تشک را خریداری کنید که کاملا با شما سازگار است، از همین رو شناخت مشخصات تشک طبی به شما بسیار کمک خواهد کرد. شما قبل از خرید هر تشک طبی باید بدانید که نیازهای شما چیست و به چه چیزهایی نیاز دارید؟ آناتومی و شکل بدن شما به چه شکل است؟ بدن شما در چه حالتی تعادلش ایجاد خواهد شد؟

نکته ای که برخی افراد متاهل به آن توجه ندارند، این است که حتما باید با همسر خود به خرید بروند چرا که از تشک هردوی شما باید استفاده کنید. بسیار مهم است که تشک شما نیازهای هردوی شما را پاسخگو باشد. به همین علت توجه به مشخصات تشک طبی که قصد خریداری آن را دارید، می تواند به شما کمک شایسته ای بکند.

تشک سفت، مناسب شما نیست!

در گذشته افراد باور غلطی داشته اند که هرچه تشک سفت تر باشد، بهتر است. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این باور غلط کاملا از بین رفته است. جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده، تشک های معمولی قادر هستند که کمردرد را خیلی بهتر از تشک های سفت مهار کنند.

دانشمندان علت این امر را اینگونه بیان کرده اند که هنگامی شخصی به خواب می رود در یک نقطه از بدن، بیشترین فشار را وارد می کند.معمولا این نقطه از بدن که در هنگام خواب، فشار بیشتری را تحمل می کند، باسن، کمر یا شانه است! اگر تشک شما به اندازه کافی نرم باشد که بتوانید به راحتی بر روی آن تکان بخورید، می توانید از بروز این مشکل در خود جلوگیری کنید.

مشخصات تشک طبی

مشخصات تشک طبی

اگر قصد خرید تشک طبی را دارید، باید بدانید که به مسائل متعددی باید توجه کنید که در ادامه می خواهیم به آن ها بپردازیم. این موارد طبق سال ها تجربه و تحقیق بدست آمده اند، بنابراین توصیه می کنیم که با دقت به مطالعه آن ها بپردازید.

کیفیت

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین مشخصات تشک طبی خوب که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، اشاره کنیم، کیفیت است. شما قبل از خرید هر تشک طبی باید بصورت کامل مواد و کیفیت بکار رفته را موشکافی کنید. اگر برای خرید یک تشک طبی با کیفیت باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید به شما این اطمینان را می دهیم که کاملا ارزشش را دارد چرا که تشک طبی شما مدت زمان بیشتری برای شما قابل استفاده است.

اندازه تشک طبی

یکی از مشخصات تشک طبی خوب که باید به آن ها توجه کنید، این است که بدانید اندازه تشک طبی در سلامتی شما می تواند تاثیرگذار باشد به این صورت که اگر تشک طبی شما خیلی کوچک باشد، شما نمی توانید یک خواب راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

جالب است که بدانید یک فرد عادی که از سلامت جسمی برخوردار است در طول شبانه روز حدود 40 تا 60 بار غلت می خورد. این موضوع کاملا طبیعی است و اگر تشک طبی شما کوچک باشد این فرآیند با مشکل روبرو خواهد شد و آرامش ازشما در هنگام خواب گرفته خواهد شد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراحعه کنید.

منبع : مشخصات تشک طبی خوب را چگونه تشخیص دهیم؟

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

کمپرسور هوا یکی از وسایلی است که در کارگاه های صنعتی و مصارف خانگی طرفداران زیادی دارد. برخی افراد برای کاهش هزینه ترجیح می دهند که یک کمپرسور باد دست دوم خریداری کنند تا پول بیشتری صرفه جویی کنند. اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که می تواند به شما کمک زیادی در این زمینه بکند. بعد از خواندن این مقاله می توانید، تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا کمپرسور باد دست دوم بخرید یا خیر؟

مسئله ای که در این زمینه وجود دارد، این است که گاهی خرید کمپرسور باد دست دوم می تواند برای شما هزینه های بیشتری در پی داشته باشد! این مسئله گاهی ممکن است باعث ضرر مالی زیادی به شما بشود.

چه سوالاتی را باید قبل از خرید کمپرسور هوا از خود بپرسیم؟

برای چه کاری می خواهید از کمپرسور باد استفاده کنید؟

سوالات قبل از خرید کمپرسور که در ادامه به آن ها می پردازیم را از خود بپرسید. این سوالات به شما کمک می کنند که تصمیم قطعی خود را راحت بگیرید. این سوالات به شما ذهنیت شفافی در این زمینه می دهد.

برای چه کاری می خواهید از کمپرسور باد استفاده کنید؟

میزان اهمیت کار شما بسیار مهم است. یکی از مشکلات شایع کمپرسور های باد دست دوم این است که زود به زود خراب می شوند و برای تعمیر آن ها گاهی یک هفته زمان لازم است! آیا هر روز می خواهید از کمپرسور خود استفاده کنید و بدون آن نمی توانید کار خود را انجام دهید؟

اگر جواب شما به سوال بالا است به شما توصیه می کنیم که یک کمپرسور باد نو بخرید چرا که کار شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا توقع کارایی یک کمپرسور نو را دارید؟

یکی از مشکلاتی که افراد بعد از خرید کمپرسور هوا دست دوم با آن مواجه می شوند، این است که کمپرسور آن ها دارای کارایی یک کمپرسور نو نیست که امری کاملا طبیعی است! اصطحلاک برخی از کمپرسورها بالا است و بعد از مدتی بصورت کامل کارایی خود را از دست می دهند.

اگر کارایی کمپرسور هوا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک کمپرسور نو امری کاملا عاقلانه است.

کمپرسور چینی دست دوم، آیا ضرر مالی بیشتری برای من نیست؟

متاسفانه جنس های چینی که در بازار ایران وجود دارند از کیفیت خوبی برخوردار نیستند! همین موضوع باعث می شود که شما در این زمینه دچار شک شوید که آیا کمپرسور چینی دست دوم بخرید یا خیر؟

توصیه ما به شما این است که تحت هیچ شرایطی این کار را نکنید چرا که هزینه تعمیر و نگهداری این کمپرسور گاهی ضرر بسیار بزرگ تری برای شما دارد.

یکی از مشکلات شایعه کمپرسور هوا چینی این است که سر و صدای زیاد و آزاردهنده ای دارد، برای همین مخاطبان کمی از آن استفاده می کنند. همچنین به علت کیفیت پایین این کمپرسور ها شما دچار مشکلاتی از قبیل روغن ریزی دستگاه می شوید. جالب است بدانید که این مشکل احتمالا در ماه های اول اتفاق می افتد!

قیمت پایین این کمپرسورها نسبت به کمپرسور های آلمانی و ایتالیایی بی علت نیست و اصلی ترین دلیل آن کیفیت پایین مواد اولیه بکار رفته در آن است.

مقایسه دقیق بین کمپرسور هوا چینی و ایتالیایی

سوالات قبل از خرید کمپرسور برای خیلی از افرادی که قصد خرید کمپرسور باد را دارند، پیش می آید و می خواهند تفاوت های اجناس و علت های آن را بدانند. ما در این بخش مقاله جامع به شما کمک می کنیم که مقایسه دقیقی بین کمپرسور های چینی و ایتالیایی داشته باشید!

منبع : سوالاتی که قبل از خرید کمپرسور باد باید بدانید

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

کشور عزیز ما ایران پر از هنرمندانی است که توانسته اند با استفاده از خلاقیت و ذهن خود طرح های جدیدی را برای استفاده از دکوراسیون داخلی و خارجی منزل ارائه دهند. خوشبختانه پیشرفت های بسیار زیادی که در زمینه تکنولوژی و علم رخ داده است مختص به پزشکی و سیستم های جدید رایانه ای نیست بلکه ما شاهد پیشرفت هایی در زمینه طراحی داخلی و انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل نیز هستیم. اگر به دنبال طرح های جذاب و زیبای ایرانی برای دکوراسیون داخلی منزل خود هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دکوراسیون داخلی منزل

نکته جالبی که در مورد طرح های دکوراسیون داخلی وجود دارد این است که جذابیت و زیبابی با طرح های مدرن ترکیب شده است. اگر شما زیبایی و لوکس بودن را در کنار هم می خواهید؛ بهترین راه این است که لوازم داخلی منزل شیک و لوکس استفاده کنید چرا که شما را به هدفتان خواهد رساند.

نکته ای که ایرانیان از گذشته های دور تا به الان به آن توجه می کرده اند: این است که نورپردازی در زیبایی و جذابیت ظاهری یک منزل حرف اول را می زند و از اهمیت بسیار بالایی برخودار است که باید به آن توجه داشته باشید. تصاویری که در زیر به پردازش آن ها می پردازیم؛ جدیدترین طرح هایی هستند که این روزها ایرانی های زیادی از آن ها در منزل خود استفاده می کنند.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک

یکی از انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل ،سبک کلاسیک است که یک سبک بسیار خاص؛شیک و زیبا است که افراد خاصی از آن برای منزل خود استفاده می کنند؛ شما باید حتما با ابعاد و بخش های مختلف این سبک دکوراسیون داخلی منزل آشنا باشید تا با خیال راحت آن را برای خانه خود استفاده کنید.

سبک کلاسیکی که این روزها در خانه های مختلف مشاهده می کنید؛ در واقع تلفیق مدرن و سنتی است که به شما کمک می کند خانه ای مدرن و در عین حال با رعایت نکات سنتی داشته باشید. احتمالا شما هم با این موضوع موافقید که پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است. در طرح کلاسیک به پذیرایی و نحوه طراحی و چیدمان وسایل در آن توجه بسیار زیادی می شود.

معمولا افرادی که در خانه های خود مهمانی های زیادی برگزار می کنند به چیدمان خانه ی خود اهمیت بیشتری می دهند. طرح کلاسیک هم به همین علت توجه بسیار زیادی به بخش پذیرایی خانه دارد چرا که کمک می کند؛ جلب توجه بیشتری برای مخاطبان خود داشته باشید!

معولا در طرح کلاسیک از رنگ های سرد مانند کرم؛ سفید؛ قهوه ای و … زیاد استفاده می شود.مبلمان مورد استفاده در این سبک دکوراسیون داخلی منزل سلطنتی است. طرح های سلطنتی به خانه ی شما زیبایی و جذابیت بسیار زیادی می دهد.

سبک بوهمین

سبک بوهمین

یکی از سبک هایی که این روزها مورد پسند جوانان ایرانی زیادی قرار گرفته است و از آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنند، سبک بوهمین است. البته نام های دیگری برای این سبک از جمله بوهو نیز وجود دارد. با نگاه اول به این طرح ها متوجه می شوید که این طرح الهام گرفته شده از طرح های عشایری و کولی ها است و به همین دلیل از رنگ های متنوع و جذابی در طراحی آن استفاده شده است.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

عمل جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی نوع خاصی از عمل های جراحی است که با دو هدف عمل ترمیمی یا اصلاح عیب های ظاهری برای رسیدن به زیبایی بیشتر انجام می شود. این عمل باید به گونه ای انجام شود که مشکلی در عملکرد بینی و ظاهر فیزیولوژی آن ایجاد نشود. شما باید در رابطه با این عمل این نکته را به خاطر داشته باشید که آسیب رساندن به بینی به خاطر زیبایی بیشتر می تواند عوارض مختلفی برای شما به همراه داشته باشد.

جالب است که بدانید در حال حاضر در سراسر دنیا مخصوصا ایران این عمل جراحی بسیار رایج است و طرفداران بسیار زیادی دارد. بیش از ۹۰ درصد از کسانی که عمل جراحی بینی انجام داده اند به این موضوع شهادت داده اند که بسیار راحت تر از گذشته هستند و از این بابت خوشحال هستند.

جراحی زیبایی بینی ارزان

برخی از افراد با ادعاهای مختلفی قصد دارند این موضوع را جلوه دهند که عمل بینی ارزانی انجام داده اند. چند وقت پیش شخصی مراجعه کرده بود و ادعا داشت که دوستی داشته است که با یک میلیون و پانصد هزارتومان بینی خود را جراحی کرده است. می خواست بداند که آیا او هم می تواند به پزشک و جراح دوست خود اعتماد کند یا خیر؟

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که ارزان بودن عمل جراحی بینی دلایل و علت های بسیار متنوعی می تواند داشته باشد! در بعضی مواقع ممکن است که شما حتی بتوانید تنها با هزینه یک میلیون تومان در یک مرکز آموزشی توسط کسانی که در حال یاد گیری هستند؛ عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهید؛ اما آیا برای عواقب آن هم آماده هستید؟

یکی دیگر از مواردی که می تواند در هزینه جراحی بینی شما تاثیرگذار باشد این است که شما آشناییت یا دوستی خاصی با پزشک یا کارمند؛ مکانی که قرار است در آتن عمل شوید؛ داشته باشید! این موضوع در ارزان تر بودن عمل بینی به شما کمک خواهد کرد.

موردی که باید بصورت ویژه به آن توجه کنید این است که عمل بینی بسیار حساس است و باید برای انجام آن و انتخاب یک جراح مناسب؛ نهایت دقت را به خرج دهید چرا که معمولا اثرات آن دایمی است و تا پایان عمر همراه شما خواهد ماند! لطفا به وعده ارزان بودن ، خودتان و زیباییتان را به خطر نیندازید!

جراحی زیبایی انواع بینی

جراحی زیبایی انواع بینی

شاید شما هم از این موضوع اطلاع نداشته باشید که تفاوت های اساسی در عمل جراحی انواع بینی وجود دارد و همین تفاوت ها در انواع مدل جراحی بینی می تواند در قیمت، نحوه انجام کار و … تاثیرگذار باشد. بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می شود. این دو نوع بینی که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، تفاوت های آناتومیکی زیادی دارند و همین موضوع باعث تفاوت در نوع عمل آن ها می شود.

تشخیص این موضوع که بینی شما از کدام نوع است را بهتر است به جراح خود بسپارید چرا که در بعضی مواقع ممکن است که بینی یک شخص مقداری استخوانی و گوشتی باشد به همین علت این کار را به عهده جراح خود بگذارید.

اگر قصد دارید، از عوارض عمل بینی گوشتی یا استخوانی مطلع شوید، بهتر است که با جراح خود صحبت کنید و در این رابطه مشورت بخواهید. معمولا در جلسه مشاوره و گفت و گو که قبل از عمل بین جراح و بیمار است، تمامی این موارد مطرح می شود و نوع بینی تشخیص داده می شود. پس هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید!

جراحی زیبایی بینی گوشتی

بینی گوشتی یکی از انواع مدل جراحی بینی است که در عمل جراحی کار سخت تری را طلب می کند و دشواری های بیشتری دارد. این نوع از بینی در گذشته پس از عمل جراحی دچار انواع عوارض می شد، همین موضوع باعث نارضایتی های فراوانی می شد. اگر شما قصد دارید که بینی گوشتی خود را عمل کنید، خوب است که به نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه کنید.

بینی گوشتی به علت داشتن استخوان های ضعیف دارای مشکلات متعددی است. مشکلات متعددی که از آن ذکر کردیم در بعد از عمل جراحی می تواند خودش را نشان دهد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ما شاهد روش های جدیدی هستیم که کمک می کند تا نتیجه ی بهتر و عوارض کمتری داشته باشیم.

کسانی که بینی گوشتی خود را عوض می کنند بین ۱۸ الی ۲۴ ماه دارای مشکلات و عوارض آن هستند. بعد از این مدت طولانی که ورم های بینی فروکش می کنند، پزشک قادر است که تشخیص دهد، بیمار تا چه میزان به هدف خود رسیده است.

البته نتیجه ای که شما از جراحی بینی می گیرید، بخشی از آن به عمل جراحی بستگی دارد چرا که بخش عمده آن بستگی به مراقبت های بعد از عمل دارد که چه میزان به آن توجه داشته اید و آن را رعایت کرده اید؟

 برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : انواع مدل جراحی زیبایی بینی

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

ما انسان ها به طور معمول یک سوم از عمر خود را ذرخواب می گذارنیم برای همین کیفیت و نحوه انجام آن بسیار اهمیت دارد. خواب مهم ترین چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا در روز انرژی داشته باشید و بتوانید به کارهای روزانه خود برسید. این روزها ثابت شده است که استفاده از تشک مناسب می تواند در این زمینه به شما کمک کند. به همین علت شناخت مشخصات تشک طبی و تشخیص آن می تواند به شما کمک شایسته ای بکند.

محصولات خواب

واقعیتی که وجود دارد این است که دنیای محصولات خواب بسیار فریبنده است و افراد زیادی بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه قصد خرید تشک دارند.همه ی افرادی که روزها به تلاش می پردازند، قصد دارند که شب ها در یک جای نرم و گرم سر خود را بگذارند و بخوابند! اگر شما هم دوست دارید که یک خواب رویایی داشته باشید تا روزها را با راحتی بیشتری سپری کنید، توصیه می کنم که از محصولات خواب با کیفیت استفاده کنید.

شما باید یک تشک را خریداری کنید که کاملا با شما سازگار است، از همین رو شناخت مشخصات تشک طبی به شما بسیار کمک خواهد کرد. شما قبل از خرید هر تشک طبی باید بدانید که نیازهای شما چیست و به چه چیزهایی نیاز دارید؟ آناتومی و شکل بدن شما به چه شکل است؟ بدن شما در چه حالتی تعادلش ایجاد خواهد شد؟

نکته ای که برخی افراد متاهل به آن توجه ندارند، این است که حتما باید با همسر خود به خرید بروند چرا که از تشک هردوی شما باید استفاده کنید. بسیار مهم است که تشک شما نیازهای هردوی شما را پاسخگو باشد. به همین علت توجه به مشخصات تشک طبی که قصد خریداری آن را دارید، می تواند به شما کمک شایسته ای بکند.

تشک سفت، مناسب شما نیست!

در گذشته افراد باور غلطی داشته اند که هرچه تشک سفت تر باشد، بهتر است. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این باور غلط کاملا از بین رفته است. جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده، تشک های معمولی قادر هستند که کمردرد را خیلی بهتر از تشک های سفت مهار کنند.

دانشمندان علت این امر را اینگونه بیان کرده اند که هنگامی شخصی به خواب می رود در یک نقطه از بدن، بیشترین فشار را وارد می کند.معمولا این نقطه از بدن که در هنگام خواب، فشار بیشتری را تحمل می کند، باسن، کمر یا شانه است! اگر تشک شما به اندازه کافی نرم باشد که بتوانید به راحتی بر روی آن تکان بخورید، می توانید از بروز این مشکل در خود جلوگیری کنید.

مشخصات تشک طبی

مشخصات تشک طبی

اگر قصد خرید تشک طبی را دارید، باید بدانید که به مسائل متعددی باید توجه کنید که در ادامه می خواهیم به آن ها بپردازیم. این موارد طبق سال ها تجربه و تحقیق بدست آمده اند، بنابراین توصیه می کنیم که با دقت به مطالعه آن ها بپردازید.

کیفیت

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین مشخصات تشک طبی خوب که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، اشاره کنیم، کیفیت است. شما قبل از خرید هر تشک طبی باید بصورت کامل مواد و کیفیت بکار رفته را موشکافی کنید. اگر برای خرید یک تشک طبی با کیفیت باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید به شما این اطمینان را می دهیم که کاملا ارزشش را دارد چرا که تشک طبی شما مدت زمان بیشتری برای شما قابل استفاده است.

اندازه تشک طبی

یکی از مشخصات تشک طبی خوب که باید به آن ها توجه کنید، این است که بدانید اندازه تشک طبی در سلامتی شما می تواند تاثیرگذار باشد به این صورت که اگر تشک طبی شما خیلی کوچک باشد، شما نمی توانید یک خواب راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

جالب است که بدانید یک فرد عادی که از سلامت جسمی برخوردار است در طول شبانه روز حدود 40 تا 60 بار غلت می خورد. این موضوع کاملا طبیعی است و اگر تشک طبی شما کوچک باشد این فرآیند با مشکل روبرو خواهد شد و آرامش ازشما در هنگام خواب گرفته خواهد شد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراحعه کنید.

منبع : مشخصات تشک طبی خوب را چگونه تشخیص دهیم؟

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

کمپرسور هوا یکی از وسایلی است که در کارگاه های صنعتی و مصارف خانگی طرفداران زیادی دارد. برخی افراد برای کاهش هزینه ترجیح می دهند که یک کمپرسور باد دست دوم خریداری کنند تا پول بیشتری صرفه جویی کنند. اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که می تواند به شما کمک زیادی در این زمینه بکند. بعد از خواندن این مقاله می توانید، تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا کمپرسور باد دست دوم بخرید یا خیر؟

مسئله ای که در این زمینه وجود دارد، این است که گاهی خرید کمپرسور باد دست دوم می تواند برای شما هزینه های بیشتری در پی داشته باشد! این مسئله گاهی ممکن است باعث ضرر مالی زیادی به شما بشود.

چه سوالاتی را باید قبل از خرید کمپرسور هوا از خود بپرسیم؟

برای چه کاری می خواهید از کمپرسور باد استفاده کنید؟

سوالات قبل از خرید کمپرسور که در ادامه به آن ها می پردازیم را از خود بپرسید. این سوالات به شما کمک می کنند که تصمیم قطعی خود را راحت بگیرید. این سوالات به شما ذهنیت شفافی در این زمینه می دهد.

برای چه کاری می خواهید از کمپرسور باد استفاده کنید؟

میزان اهمیت کار شما بسیار مهم است. یکی از مشکلات شایع کمپرسور های باد دست دوم این است که زود به زود خراب می شوند و برای تعمیر آن ها گاهی یک هفته زمان لازم است! آیا هر روز می خواهید از کمپرسور خود استفاده کنید و بدون آن نمی توانید کار خود را انجام دهید؟

اگر جواب شما به سوال بالا است به شما توصیه می کنیم که یک کمپرسور باد نو بخرید چرا که کار شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا توقع کارایی یک کمپرسور نو را دارید؟

یکی از مشکلاتی که افراد بعد از خرید کمپرسور هوا دست دوم با آن مواجه می شوند، این است که کمپرسور آن ها دارای کارایی یک کمپرسور نو نیست که امری کاملا طبیعی است! اصطحلاک برخی از کمپرسورها بالا است و بعد از مدتی بصورت کامل کارایی خود را از دست می دهند.

اگر کارایی کمپرسور هوا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک کمپرسور نو امری کاملا عاقلانه است.

کمپرسور چینی دست دوم، آیا ضرر مالی بیشتری برای من نیست؟

متاسفانه جنس های چینی که در بازار ایران وجود دارند از کیفیت خوبی برخوردار نیستند! همین موضوع باعث می شود که شما در این زمینه دچار شک شوید که آیا کمپرسور چینی دست دوم بخرید یا خیر؟

توصیه ما به شما این است که تحت هیچ شرایطی این کار را نکنید چرا که هزینه تعمیر و نگهداری این کمپرسور گاهی ضرر بسیار بزرگ تری برای شما دارد.

یکی از مشکلات شایعه کمپرسور هوا چینی این است که سر و صدای زیاد و آزاردهنده ای دارد، برای همین مخاطبان کمی از آن استفاده می کنند. همچنین به علت کیفیت پایین این کمپرسور ها شما دچار مشکلاتی از قبیل روغن ریزی دستگاه می شوید. جالب است بدانید که این مشکل احتمالا در ماه های اول اتفاق می افتد!

قیمت پایین این کمپرسورها نسبت به کمپرسور های آلمانی و ایتالیایی بی علت نیست و اصلی ترین دلیل آن کیفیت پایین مواد اولیه بکار رفته در آن است.

مقایسه دقیق بین کمپرسور هوا چینی و ایتالیایی

سوالات قبل از خرید کمپرسور برای خیلی از افرادی که قصد خرید کمپرسور باد را دارند، پیش می آید و می خواهند تفاوت های اجناس و علت های آن را بدانند. ما در این بخش مقاله جامع به شما کمک می کنیم که مقایسه دقیقی بین کمپرسور های چینی و ایتالیایی داشته باشید!

منبع : سوالاتی که قبل از خرید کمپرسور باد باید بدانید

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

عمل جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی نوع خاصی از عمل های جراحی است که با دو هدف عمل ترمیمی یا اصلاح عیب های ظاهری برای رسیدن به زیبایی بیشتر انجام می شود. این عمل باید به گونه ای انجام شود که مشکلی در عملکرد بینی و ظاهر فیزیولوژی آن ایجاد نشود. شما باید در رابطه با این عمل این نکته را به خاطر داشته باشید که آسیب رساندن به بینی به خاطر زیبایی بیشتر می تواند عوارض مختلفی برای شما به همراه داشته باشد.

جالب است که بدانید در حال حاضر در سراسر دنیا مخصوصا ایران این عمل جراحی بسیار رایج است و طرفداران بسیار زیادی دارد. بیش از ۹۰ درصد از کسانی که عمل جراحی بینی انجام داده اند به این موضوع شهادت داده اند که بسیار راحت تر از گذشته هستند و از این بابت خوشحال هستند.

جراحی زیبایی بینی ارزان

برخی از افراد با ادعاهای مختلفی قصد دارند این موضوع را جلوه دهند که عمل بینی ارزانی انجام داده اند. چند وقت پیش شخصی مراجعه کرده بود و ادعا داشت که دوستی داشته است که با یک میلیون و پانصد هزارتومان بینی خود را جراحی کرده است. می خواست بداند که آیا او هم می تواند به پزشک و جراح دوست خود اعتماد کند یا خیر؟

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که ارزان بودن عمل جراحی بینی دلایل و علت های بسیار متنوعی می تواند داشته باشد! در بعضی مواقع ممکن است که شما حتی بتوانید تنها با هزینه یک میلیون تومان در یک مرکز آموزشی توسط کسانی که در حال یاد گیری هستند؛ عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهید؛ اما آیا برای عواقب آن هم آماده هستید؟

یکی دیگر از مواردی که می تواند در هزینه جراحی بینی شما تاثیرگذار باشد این است که شما آشناییت یا دوستی خاصی با پزشک یا کارمند؛ مکانی که قرار است در آتن عمل شوید؛ داشته باشید! این موضوع در ارزان تر بودن عمل بینی به شما کمک خواهد کرد.

موردی که باید بصورت ویژه به آن توجه کنید این است که عمل بینی بسیار حساس است و باید برای انجام آن و انتخاب یک جراح مناسب؛ نهایت دقت را به خرج دهید چرا که معمولا اثرات آن دایمی است و تا پایان عمر همراه شما خواهد ماند! لطفا به وعده ارزان بودن ، خودتان و زیباییتان را به خطر نیندازید!

جراحی زیبایی انواع بینی

جراحی زیبایی انواع بینی

شاید شما هم از این موضوع اطلاع نداشته باشید که تفاوت های اساسی در عمل جراحی انواع بینی وجود دارد و همین تفاوت ها در انواع مدل جراحی بینی می تواند در قیمت، نحوه انجام کار و … تاثیرگذار باشد. بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می شود. این دو نوع بینی که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، تفاوت های آناتومیکی زیادی دارند و همین موضوع باعث تفاوت در نوع عمل آن ها می شود.

تشخیص این موضوع که بینی شما از کدام نوع است را بهتر است به جراح خود بسپارید چرا که در بعضی مواقع ممکن است که بینی یک شخص مقداری استخوانی و گوشتی باشد به همین علت این کار را به عهده جراح خود بگذارید.

اگر قصد دارید، از عوارض عمل بینی گوشتی یا استخوانی مطلع شوید، بهتر است که با جراح خود صحبت کنید و در این رابطه مشورت بخواهید. معمولا در جلسه مشاوره و گفت و گو که قبل از عمل بین جراح و بیمار است، تمامی این موارد مطرح می شود و نوع بینی تشخیص داده می شود. پس هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید!

جراحی زیبایی بینی گوشتی

بینی گوشتی یکی از انواع مدل جراحی بینی است که در عمل جراحی کار سخت تری را طلب می کند و دشواری های بیشتری دارد. این نوع از بینی در گذشته پس از عمل جراحی دچار انواع عوارض می شد، همین موضوع باعث نارضایتی های فراوانی می شد. اگر شما قصد دارید که بینی گوشتی خود را عمل کنید، خوب است که به نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه کنید.

بینی گوشتی به علت داشتن استخوان های ضعیف دارای مشکلات متعددی است. مشکلات متعددی که از آن ذکر کردیم در بعد از عمل جراحی می تواند خودش را نشان دهد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ما شاهد روش های جدیدی هستیم که کمک می کند تا نتیجه ی بهتر و عوارض کمتری داشته باشیم.

کسانی که بینی گوشتی خود را عوض می کنند بین ۱۸ الی ۲۴ ماه دارای مشکلات و عوارض آن هستند. بعد از این مدت طولانی که ورم های بینی فروکش می کنند، پزشک قادر است که تشخیص دهد، بیمار تا چه میزان به هدف خود رسیده است.

البته نتیجه ای که شما از جراحی بینی می گیرید، بخشی از آن به عمل جراحی بستگی دارد چرا که بخش عمده آن بستگی به مراقبت های بعد از عمل دارد که چه میزان به آن توجه داشته اید و آن را رعایت کرده اید؟

 برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : انواع مدل جراحی زیبایی بینی

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

اگر تا به حال تصمیم گرفته باشید که تشک خود را عوض کنید و یک تشک جدید خریداری کنید، احتمالا شاهد مدل های بسیار متنوعی بوده اید که قیمت های بسیار متفاوتی دارند و هر کدام برای نوع خاصی از افراد مناسب هستند. این نکته باعث می شود که شما با اهمیت آشنایی با مشخصات و تفاوت تشک طبی و فنری آشنا شوید. اگر شما بتوانید، مشخصات تشک طبی را بشناسید به احتمال زیاد خواهید توانست که تشک مناسب خود را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی و مناسبی را بدست آورید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید چه میزان، داشتن یک تشک مناسب می تواند در خواب شما و میزان انرژی شما در طول روز تاثیرگذار باشد. کیفیت خواب و تشک شما ارتباط تنگاتنگی با هم دارند به این معنا که هر چقدر تشک شما مناسب تر باشد، کیفیت خواب شما افزایش پیدا خواهد کرد و این کیفیت خواب در کیفیت روز شما تاثیر بالایی خواهد داشت. احتمالا شما هم مشتاق هستید که هرچه زودتر با مشخصات و تفاوت تشک طبی و فنری که می خواهید خریداری کنید، آشنا شوید تا انتخاب بهتر و کارآمدتری داشته باشید.

مشخصات تشک طبی

 

این روزها شرکت هایی که تشک طبی و غیر طبی تولید و روانه بازار می کنند، این موضوع را دریافته اند که هر چقدر تشک با اندام فرد سازگاری بیشتری داشته باشد، بهتر خواهد بود. به این موضوع یعنی میزان سازگاری تشک با اندام فردی که از آن استفاده می کند، ارگونومی گفته می شود.

شاید برای شما دانستن این نکته جالب باشد که به تشک های طبی به میزان قابل توجه و قابل قبولی با اندام انسان سازگاری دارند. علم و تکنولوژی ساخت تشک های طبی روز به روز در حال پیشرفت است، بصورتی که ما به تازگی شاهد تشک های طبی فنری هستیم که حتی میزان تناسب با اندام فرد را نیز افزایش داده اند که در نوع خود بسیار جالب و جذاب است.

قبل از این که به توضیح کامل در مورد مشخصات تشک طبی بپردازیم، بهتر است با انواع تشک آشنا شوید.

تشک فنری

ساده ترین و مرسوم ترین نوع تشکی که در بازار می توانید، مشاهده کنید، تشک فنری است. معمولا از این نوع تشک ها به خاطر قیمت پایین در مکان هایی استفاده می شود که اولویت هزینه است و زیاد توجهی به سلامتی افراد نمی شود. یکی از مکان ها می تواند، هتل و مسافرخانه باشد.

این نوع از تشک ها را سازندگان آن به دو دسته کلی به شرح زیر تقسیم بندی می کنند:

  • تشک فنری متصل
  • تشک فنری منفصل

تشک فنری متصل از تعدا زیادی فنر تشکیل شده است که تکان خوردن و وارد شدن فشار به هر کدام بر دیگری تاثیر می گذارد. در تشک های دو نفره این ویژگی می تواند، آزار دهنده باشد. در تشک فنری منفصل ما شاهد تکان خوردن و وارد شدن فشار بر بخشی از تشک هستیم که مستقل از قسمت های دیگر است.

تشک طبی

جالب است بدانید که مزیت اصلی این نوع از تشک ها با تشک های فنری این است که در آن ها از فنر استفاده نشده است. نکته جالبی که در مورد تفاوت تشک طبی و فنری وجود دارد، طول عمر بیشترتشک های طبی است و این که کمی سفت تر هستند. معمولا سازندگان تشک برای تولید تشک طبی از مواد با جنس مرغوب استفاده می کنند.

از مشکلات و ویژگی های منفی این نوع تشک می توان به ماندگاری اثرات قوس و برآمدگی بدن اشاره کرد. اگر می خواهید تشک طبی را خریداری کنید، حتما به مواد سازنده آن توجه کنید. توجه به مواد سازنده به شما کمک می کند که تشخیص دهید آیا تشک طبی برای پوست بدن شما حساسیت زاست یا خیر؟

تشک طبی فنری

نسخه جدید تشک های طبی، تشک های طبی فنری هستند که مشخصات تشک طبی را در خود دارند و مزیت های قابل توجهی نیز به آن ها اضافه شده است که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم. در ساخت این نوع تشک باید نکته ای که مورد توجه قرار بگیرد این است که دوخت محکمی را برای تولید این تشک در نظر بگیرند. شکافتگی برای تشک های طبی فنری که دوخت محکمی ندارند، یک مشکل بسیار رایج است. این تشک ها مزیتی که دارند این است که مانند تشک های طبی سفت نیستند و نرمی و راحتی بیشتر را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند.

برخی از افراد می خواهند که در تشک های نرم بخوابند باید بدانید که تشک های بسیار نرم نه تنها خوب نیستند بلکه برای شما ممکن است که کمردرد را بوجود بیاورند!

 در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : تفاوت انواع تشک طبی و فنری

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید با ابزار آلات بادی کار کنید به احتمال زیاد با کمپرسور هوا آشنایی دارید چرا که این نوع از کمپرسور از قدرتمند ترین ابزار لازم برای تامین انرژی و نیروی لازم برای این نوع از ابزارآلات هستند! از این نوع از کمپرسورها در وسایل و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که در ادامه می توانید، لیست مهم ترین آن ها را مشاهده کنید:

  • انواع میخکوب
  • انواع چکش
  • انواع منگنه کوب های بادی
  • پیستوله های رنگ پاش بادی
  • پرچ کن ها
  • و …

انواع کمپرسور هوا

انواع کمپرسور هوا

برای دسته بندی کردن کمپرسورهای بادی معمولا از معیار حجم مخزن استفاده می کنند! جالب است بدانید که کمپرسورهای بادی سبک به راحتی قابل حمل هستند اما مدل هایی که سنگین تر هستند، برای حمل آن ها از چرخ کمک گرفته می شود. چرخ باعث می شود که به راحتی بتوانید پمپ باد های سنگین را حمل و نقل کنید!

اگر می خواهید یک کمپرسور بادی خریداری کنید، باید بدانید که مهم ترین عامل در خرید این نوع از کمپرسورها حجم مخزن است که با توجه به کارایی که به آن احتیاج دارید، مشخص می شود! باید بدانید که هر چه میزان مخزن باد بزرگ تر باشد، حجم خروجی باد نیز بیشتر خواهد بود! این حجم بیشتر باشد باعث می شود که یک پمپ باد انرژی بیشتری را تامین کند، بنابراین بهتر است که حتما میزان انرژی لازم خود را مشخص کنید و بعد از آن به خرید کمپرسور باد بروید.

از دیگر انواع دسته بندی کمپرسور هوا می توان به دسته بندی بر اساس سیستم روانکاری اشاره کرد. یکی از نکاتی در خرید کمپرسور هوا سیستم روانکاری باید رعایت کرد، مدل با روغن یا بدون روغن آن است. البته بدون روغن هم می تواند سیستم روانکاری کار کند، به این صورت که از روان کننده نوع فشار استفاده شود.

 

سیستم روانکاری روغنی

یکی از نکاتی در خرید کمپرسور هوا باید بدانیم این است که اگر کمپرسور باد شما از سیستم روانکاری روغنی باشد، باید بدانید که رسیدن به قطعات داخلی در این زمینه می تواند به شما کمک شایسته ای بکند! معمولا کمپرسورهای بادی که از سیستم روانکاری روغنی استفاده می کنند، دارای وزن بیشتری هستند که باید در بازه زمانی های خاص و مشخصی به تعویض روغن آن ها پرداخت

مزیت اصلی این نوع از کمپرسورهای باد این است که صدای کمتری دارند و طول عمر بیشتری دارند. البته این نوع از کمپرسورها در بلند مدت عملکرد ضعیف تری از خود را نشان داده اند!

سیستم روانکاری بدون روغن

اگر از کمپرسور بادی استفاده می کنید که بدون روغن، سیستم روانکاری آن کار می کند باید بگوییم که در سیستم های این نوع از کمپرسورها از روانکارهای دائمی استفاده می شود!

یکی از نقاط ضعفی که در مورد این نوع از کمپرسورهای هوا وجود دارد این است که باید بصورت دائم و منظم آن ها را سرویس کنید، در غیر این صورت باید هزینه زیادی برای تعمیر آن ها بپردازید. البته از مزیت های این نوع از کمپرسورهای هوا می توان به سبک بودن آن ها اشاره کرد.

اگر به کمپرسوری نیاز دارید که بتوانید، فشار را کنترل کنید باید بگوییم که این نوع از کمپرسورها که از سیستم روانکاری دائمی استفاده می کنند، قابلیت تنظیم و کنترل فشار ندارند. شما می توانید از این نوع کمپرسورها برای کاربری های سنگین و سخت استفاده کنید و از انتخاب خود راضی باشید.

 

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : نکاتی را که در خرید کمپرسور هوا باید بدانیم

  • علی یاور
  • ۰
  • ۰

پمپ باد یکی از ابزارهایی است که این روزها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پرکاربرد است که افراد زیادی آشنایی بالایی با آن ندارند! از پمپ های باد می توان در مکان ها و جاهای مختلفی استفاده کرد که در این مقاله به آن ها می پردازیم. پمپ باد دستی و برقی از موضوعات اصلی است که به آن می پردازیم. اگر قصد خرید پمپ باد را دارید، بهتر است قبل از آن با انواع پمپ باد و کاربردهای آن ها آشنا شوید تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

در کجا از پمپ باد استفاده می شود؟

همانطور که اشاره کردیم، شما می توانید از پمپ باد در مکان ها و موقعیت های مختلفی استفاده کنید.

باد کردن وسایل چرخدار

یکی از رایج ترین استفاده ها برای پمپ های باد این است که از آن ها برای باد کردن وسایل چرخدار استفاده می شود. البته اندازه چرخ این وسایل در نوع پمپی که باید مورد استفاده قرار بگیرد، تفاوت ایجاد می کند. شما نمی تواند یک چرخ بسیار بزرگ را با پمپ بادی دستی، باد کنید چرا که این کار بسیار خسته کننده است.

باد کردن وسایل بادی

رایج ترین استفاده از پمپ های باد، باد کردن ابزارها و وسایل بادی مانند تشک بادی، استخر بادی و… است. برای باد کردن این وسایل بادی بزرگ بهتر است که از پمپ باد برقی استفاده شود تا بدون هیچ زحمت و در زمان کوتاهی این کار انجام شود.

آکواریم و هوارسانی به موجودات داخلی آن

از پمپ های بادی برقی برای هوارسانی به ماهی ها و موجودات درون آکواریم استفاده می شود. اگر آکواریم داشته باشید از اهمیت این موضوع مطلع هستید و می دانید که در صورت نرسیدن اکسیژن کافی به موجودات داخل آکواریم شاهد از بین رفتن آن ها هستید.

 

پمپ باد دستی و برقی

پمپ های باد معمولا به دو نوع دستی و برقی دسته بندی می شوند که استفاده از آن ها این روزها توانسته است، رواج پیدا کند.

پمپ باد دستی

پمپ باد دستی

پمپ باد دستی را می توان پدربزرگ نسل های جدید پمپ باد در نظر گرفت چرا که تکنولوژی آن بسیار قدیمی است و از گذشته دور از آن ها استفاده می شده! این پمپ ها در عین قدیمی بودن خود، دارای جایگاه ویژه ای هستند و برای مکان هایی که اشخاص نمی توانند به برق دسترسی پیدا کنند، بسیار کاربردی و ضروری به نظر می رسند!

شما حتما پمپ باد دستی را که برای باد کردن چرخ دوچرخه استفاده می کردید، به یاد دارید. شرکت های بزرگ که به تکنولوژی های روز دنیا دست یافته اند اما هنوز هم به تولید این نوع از پمپ باد دست می زنند چرا که از اهیمت و جایگاه ویژه این نوع از پمپ ها آگاه هستند!

پمپ باد برقی

پمپ باد برقی

اگر می خواهید که خودتان پمپ باد برقی درست کنید، احتمالا این کار را کمک چند کیت آماده و یک موتور الکتریکی می توانید انجام دهید! پمپ باد برقی نسبت به پمپ باد دستی کاربرد بسیار راحت تری داشته است و برای باد کردن وسایل بادی بزرگ مانند استخرهای بادی بزرگ و یا تشک های بادی بسیار کاربردی هستند.

در واقع اگر شما بخواهید این وسایل را با پمپ باد دستی باد کنید، احتمالا زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. نکته دیگری که باید بدانید این است که پمپ باد برقی این وسایل را در کمتر از پنج دقیقه و بدون هیچ زحمتی باد می کنند!

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: پمپ باد دستی و برقی چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

  • علی یاور