عمومی

عمومی وردپرس

عمومی

عمومی وردپرس

  • ۰
  • ۰

یکی از وسایل مهم و ضروری در زمان خرید سیسمونی سرویس خواب کودک می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد که این سرویس خواب نوزاد بر اساس جنسیت کودک انتخاب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع مدل تشک و بالش نوزادی اشاره نماییم،

 

ویژگی‌های مدل تشک و بالش نوزادی دخترانه

 سرویس خواب‌های نوزاد معمولاً به دو دسته سرویس‌های خواب ایرانی و خارجی تقسیم می‌شود که سرویس خواب‌های ایرانی معمولاً از نوع تترون و یا مخمل است و تنوع بسیار کمی در طرح دارد اما در سرویس‌های خواب خارجی تنوع طرح بسیار زیاد است و حتی پارامترهای مهم مانند ضد حساسیت در آن‌ها لحاظ شده است.

 

وسایل موردنیاز برای سرویس خواب نوزاد

 برای اینکه نوزاد خوابی راحت داشته باشد در ادامه به وسایل مورد نیاز برای انواع مدل تشک و بالش نوزادی دخترانه اشاره‌ می‌کنیم.

 

 

سبد حمل نوزاد

در ماه‌های اولیه شما مجبور هستید نوزاد را در گهواره و یا سبد حمل بخوابانید. سبد حمل نوزاد به دلیل کم حجم بودن آن  شما این امکان را دارید که به‌راحتی آن را جابه‌جا نمایید. معمولاً سبد حمل نوزاد تا سه‌ماهگی که چرخیدن و دست‌ و پا زدن او کم‌تر است، مناسب می‌باشد.

 

 

 

مدل تشک و بالش نوزادی 

تشک و بالش نوزاد متناسب با ساختار بدنی نوزاد است. تشک‌های نوزاد معمولاً انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها تشک مخصوص تخت، مخصوص گهواره، مسافرتی و یک نوع ساده برای روی زمین است که هرکدام با توجه به کاربردی که دارند در ابعاد مختلف و اندازه‌های مشخص در بازار موجود هستند.

 

 

ملحفه

 ملحفه می‌تواند به‌صورت کاور برای تشک و یا تشک تخت استفاده شود. ملحفه باید به‌صورت کامل روی تشک فیکس شود و با جابه‌جایی نوزاد از روی تشک جدا نشود.

 

 

پتو نوزاد

پتو نوزاد یکی از مواردی است که در زمان خرید وسایل سرویس خواب نباید فراموش کنید اما در روزهای ابتدایی برای اینکه نوزاد نتواند پتو را جابه‌جا کند، بهتر است از کیسه‌های خواب مخصوص نوزاد استفاده نمایید.

 

 

تخت خواب

 در زمان خرید تخت خواب باید به نکات مهمی از جمله ارتفاع قابل تنظیم، استحکام تخت و … توجه نمایید. همچنین بهتر است یک تشک مناسب و باکیفیت برای نوزاد تهیه نمایید که برای نوزاد حساسیت ایجاد نکند.

 

 

بالش نوزادی دخترانه

یکی از سؤال‌هایی که والدین همیشه در ذهنشان دارند این است که بهترین زمان استفاده از بالش برای نوزاد چه زمانی است. بهتر است بگوییم که محدودیتی برای استفاده وجود ندارد اما برخی از کارشناسان معتقدند که نباید برای نوزادان زیر یک سال از بالش استفاده کرد زیرا احتمال خفگی در نوزادان وجود دارد. معمولاً والدین زمانی که می‌خواهند برای نوزاد دختر خود بالش تهیه نمایند به دلیل زیبایی و تنوع مدلی که وجود دارد توجهی به استاندارد بودن آن برای نوزاد ندارند. اما برای اینکه بدونید چه بالشی برای نوزاد مناسب است و هم از تنوع بالش های نوزاد دیدن کنید حتما به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

منبع: https://mitramattress.com/blog/mattress-and-pillow-for-girls/

  • ۹۹/۱۱/۰۶
  • علی یاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی