عمومی

عمومی وردپرس

عمومی

عمومی وردپرس

  • ۰
  • ۰

عمل جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی نوع خاصی از عمل های جراحی است که با دو هدف عمل ترمیمی یا اصلاح عیب های ظاهری برای رسیدن به زیبایی بیشتر انجام می شود. این عمل باید به گونه ای انجام شود که مشکلی در عملکرد بینی و ظاهر فیزیولوژی آن ایجاد نشود. شما باید در رابطه با این عمل این نکته را به خاطر داشته باشید که آسیب رساندن به بینی به خاطر زیبایی بیشتر می تواند عوارض مختلفی برای شما به همراه داشته باشد.

جالب است که بدانید در حال حاضر در سراسر دنیا مخصوصا ایران این عمل جراحی بسیار رایج است و طرفداران بسیار زیادی دارد. بیش از ۹۰ درصد از کسانی که عمل جراحی بینی انجام داده اند به این موضوع شهادت داده اند که بسیار راحت تر از گذشته هستند و از این بابت خوشحال هستند.

جراحی زیبایی بینی ارزان

برخی از افراد با ادعاهای مختلفی قصد دارند این موضوع را جلوه دهند که عمل بینی ارزانی انجام داده اند. چند وقت پیش شخصی مراجعه کرده بود و ادعا داشت که دوستی داشته است که با یک میلیون و پانصد هزارتومان بینی خود را جراحی کرده است. می خواست بداند که آیا او هم می تواند به پزشک و جراح دوست خود اعتماد کند یا خیر؟

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که ارزان بودن عمل جراحی بینی دلایل و علت های بسیار متنوعی می تواند داشته باشد! در بعضی مواقع ممکن است که شما حتی بتوانید تنها با هزینه یک میلیون تومان در یک مرکز آموزشی توسط کسانی که در حال یاد گیری هستند؛ عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهید؛ اما آیا برای عواقب آن هم آماده هستید؟

یکی دیگر از مواردی که می تواند در هزینه جراحی بینی شما تاثیرگذار باشد این است که شما آشناییت یا دوستی خاصی با پزشک یا کارمند؛ مکانی که قرار است در آتن عمل شوید؛ داشته باشید! این موضوع در ارزان تر بودن عمل بینی به شما کمک خواهد کرد.

موردی که باید بصورت ویژه به آن توجه کنید این است که عمل بینی بسیار حساس است و باید برای انجام آن و انتخاب یک جراح مناسب؛ نهایت دقت را به خرج دهید چرا که معمولا اثرات آن دایمی است و تا پایان عمر همراه شما خواهد ماند! لطفا به وعده ارزان بودن ، خودتان و زیباییتان را به خطر نیندازید!

جراحی زیبایی انواع بینی

جراحی زیبایی انواع بینی

شاید شما هم از این موضوع اطلاع نداشته باشید که تفاوت های اساسی در عمل جراحی انواع بینی وجود دارد و همین تفاوت ها در انواع مدل جراحی بینی می تواند در قیمت، نحوه انجام کار و … تاثیرگذار باشد. بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می شود. این دو نوع بینی که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، تفاوت های آناتومیکی زیادی دارند و همین موضوع باعث تفاوت در نوع عمل آن ها می شود.

تشخیص این موضوع که بینی شما از کدام نوع است را بهتر است به جراح خود بسپارید چرا که در بعضی مواقع ممکن است که بینی یک شخص مقداری استخوانی و گوشتی باشد به همین علت این کار را به عهده جراح خود بگذارید.

اگر قصد دارید، از عوارض عمل بینی گوشتی یا استخوانی مطلع شوید، بهتر است که با جراح خود صحبت کنید و در این رابطه مشورت بخواهید. معمولا در جلسه مشاوره و گفت و گو که قبل از عمل بین جراح و بیمار است، تمامی این موارد مطرح می شود و نوع بینی تشخیص داده می شود. پس هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید!

جراحی زیبایی بینی گوشتی

بینی گوشتی یکی از انواع مدل جراحی بینی است که در عمل جراحی کار سخت تری را طلب می کند و دشواری های بیشتری دارد. این نوع از بینی در گذشته پس از عمل جراحی دچار انواع عوارض می شد، همین موضوع باعث نارضایتی های فراوانی می شد. اگر شما قصد دارید که بینی گوشتی خود را عمل کنید، خوب است که به نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه کنید.

بینی گوشتی به علت داشتن استخوان های ضعیف دارای مشکلات متعددی است. مشکلات متعددی که از آن ذکر کردیم در بعد از عمل جراحی می تواند خودش را نشان دهد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ما شاهد روش های جدیدی هستیم که کمک می کند تا نتیجه ی بهتر و عوارض کمتری داشته باشیم.

کسانی که بینی گوشتی خود را عوض می کنند بین ۱۸ الی ۲۴ ماه دارای مشکلات و عوارض آن هستند. بعد از این مدت طولانی که ورم های بینی فروکش می کنند، پزشک قادر است که تشخیص دهد، بیمار تا چه میزان به هدف خود رسیده است.

البته نتیجه ای که شما از جراحی بینی می گیرید، بخشی از آن به عمل جراحی بستگی دارد چرا که بخش عمده آن بستگی به مراقبت های بعد از عمل دارد که چه میزان به آن توجه داشته اید و آن را رعایت کرده اید؟

 برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : انواع مدل جراحی زیبایی بینی

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • علی یاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی