عمومی

عمومی وردپرس

عمومی

عمومی وردپرس

  • ۰
  • ۰

مدل جدید روتختی عروس (۲۰۱۹)

خرید روتختی عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس و دامادهای جوان است! امروزه با انواع مدل روتختی عروس که در بازار موجود است کار جوانان برای خرید روتختی عروس سخت تر شده است چرا که نمی دانند از بین طرح های موجود، کدام را انتخاب کنند. آیا روتختی اسپرت عروس بخرند یا کدام مدل روتختی عروس را انتخاب کنند؟ امروز همراه شما می خواهیم جدیدترین روتختی های عروس را بررسی کنیم تا شما بتوانید، انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

طرح های روتختی سه بعدی جدید

روتختی سه بعدی

یکی از انواع مدل روتختی عروس، روتختی سه بعدی است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و در طراحی این مدل روکش های تخت خواب از طرح های برجسته گل و اشکال هندسی و مناظر و طرح های رمانتیک و … استفاده می شود و اگر تمایل دارید روکش تخت خوابتان طرحی خاص و متفاوت داشته باشد این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

انتخاب رنگ روتختی معمولی و سه بعدی یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت است. شما می توانید رنگ روکش تخت خواب را مشابه و هماهنگ با سایر رنگ های موجود در اتاق خوابتان انتخاب کنید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ روتختی را متضاد با رنگ هایی که در اتاق خواب وجود دارند انتخاب نمایید.

خرید روتختی عروس عشایری

خرید روتختی عروس عشایری

یکی از انواع مدل روتختی عروس که به تازگی در بازار مد شده است، مدل روتختی عروس عشایری است که شبیه چادرهای عشایران است که برای برخی از جوانان به شدت جذاب بوده است! این نوع روتختی عروس برای عروس و دامادانی خوب است که به ترکیب رنگ های مختلف علاقه دارند.

یکی از مزیت های این طرح این است که این طرح مورد پسند افراد فامیل قرار دارد. افراد سن بالای فامیل این طرح را به دلیل ترکیب رنگ زیبایی که دارد، دوست دارند. اگر می خواهید یک طرح زییا و مورد پسند افراد فامیل داشته باشید از این طرح استفاده کنید.

خرید روتختی عروس شطرنجی

روتختی عروس شطرنجی

 

یکی از مدل های جدید روتختی عروس که این روزها جوانان روشنفکر برای اتاق خواب های خاص خود خریداری می‌ کنند، روتختی عروس شطرنجی است. این طرح در عین سادگی خود برای اتاق های خاص جذابیت زیادی می تواند داشته باشد و چشم را خیره کند. این طرح برای اتاق خواب های خلوت بیشتر می تواند جلوه کند اگر اتاق خواب شلوغی دارید، بهتر است از این طرح استفاده نکنید!

اگر به دنبال این هستید که اتاق خواب خود را خاص کنید و تخت خوابتان در اتاق جلوه کند استفاده از روتختی عروس شطرنجی بهترین گزینه ای است که می توانید آن را انتخاب کنید.

منبع: مدل جدید روتختی عروس (۲۰۱۹)

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • علی یاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی